Bilder från fredag & lördag.

Riktigt behagligt att vara ledig. Söndag imorgon, ska bli en lugn skön dag, kanske en promenad med fika till Rynningeviken?

Hoppas ni också har det bra, och hade en bra jul! Jag fick lite allt möjligt, en ny dammsugare som jag verkligen behövde då min var trasig, en ny klocka, lite pengar och nån fin bok. Bra bra.


Fick badskum när badrummet var klart..

Fredag lunch

Pressgurka..

Fredag middag, porterstek!



Jag & Glenn hos mig innan utgång fredag kväll

Lördag frukost





Lördag lunch: Lök & potatissoppa med honungsbröd.



Lördag middag: "Pasta Michaela": Färsk pasta med champinjoner, lök, vitlök, purjolök, ädelost, persilja & sweet chili-marinerade räkor. Hemgjorde vitlöksbröd till. Sjukt gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0