I novembers sista timme..

Fredagen jobbade jag, hyrde film och handlade lite mat, och åkte sen och träffade  M. Var sen med henne hela helgen. Bland annat var vi uppe på stan på lördagen och handlade ett par nya spel, ett av dom var Far Cry II som jag längtat efter i ett par år eftersom Far Cry I är ett av mina favoritspel.
Har inte hunnit spela tvåan så mycket ännu, men är rätt besviken på det. Miljöerna är grymma, men jag tycker stridsscenerna i ettan är bättre än i tvåan faktiskt. Känns som dom lagt att krut på att göra spelet snyggt istället för roligt. Lite trist.
Det andra spelet jag köpte är även det en gammal favorit: Medan Of Honor - allied assault. Jag har inte spelat det på kanske 2 år, men körde det mycket förr och tycket det var skitbra. Återstår att se vad jag tycker nu.


Söndagen så var det julbord på Grand Hotel. Smakade fint! Sen efter det till Olearys för en öl, och vidare hem för julskinkekok! Blev perfekt.


Mycket skön helg.


Nu jobbar jag Måndag - torsdag näste vecka (ledig onsdag den här veckan) sen sticker jag på kryssning. Ska bli roligt och skönt.


Ska även sätta mig och kolla på eventuell resa i slutet av vintern/början av våren. Skulle nog behövas.



Fredag

Prakitkant-Alfred jonglerar

Lunch, fläskfilé med potatisgratäng



Handla


Lördag

Frukost

Spel






Söndag


Köksmästare Carl ute på buffén







Centralparken var fylld med marchaller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0