Helgen

Så! Då var helgen över. Den gick rätt snabbt faktiskt.


Minns inte vad som hände riktigt dom olika dagarna (lät att blanda ihop när man jobbar mycket), men igår jobbade jag 8-18 och åkte sen och hyrde film "Barnhemmet" och hem till mig och träffad m.
Vi lagade tacos, tittade på tv och film. Båda somnade till filmen även om jag verkligen försökte hålla mig vaken då jag tyckte att den hade potential. M väckte mig med "Vakna.. Niclas du dregglar.." :O haha!

Sjuk tur förresten när jag hyrde film. Jag snurrade runt lite inne på maxim och letade efter filmen, men det var så mycket folk så jag kunde inte leta ordentligt.
Efter 10 minuter ställde jag mig i kön till kassa för att kolla om dom hade den hemma. När jag kommer fram så frågar jag efter den och hör att en mamma med tonårsdotter bakom mig viskar "den ska vi ju också ha!".
Tjejen i kassan har ett exemplar liggandes framme hos sig och jag börjar knappa in pinkoden för att betala samtidigt som hon frågar dom bakom mig om dom har nåt fodral så att hon kan lägga i filmen medans jag håller på att betala, men dom säger att dom också vill hyra "barnhemmet".
Kassatjejen slår lite i på datorn och säger "Tyvär, det där var sista exemplaret, alla är uthyrda.." Otur, sa jag till dom och dom höll med.

I morse åt vi en sömnig frukost, sen for M till sitt jobb och jag strossade runt lite här hemma och kollade klart på filmen och åkte till jobbet. Lugn kväll.


Nu ska jag sova, jobbar 14-22 imorgon!


Ha det!


Lördag:

Till äggsås


Biffen (som fanns med på bild igår)

Fatservering



Personalmat: Köttgryta, fint!

Glenn kallaskänkar

Ena frysen frostade igen varpå vi fick flytta över allt till en annan frys därav oredan



Nån hade knivstuckit Jocke!

Tacos, sjukt gott




Söndag:

Söndags frukost

Lunch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0