Another day..

Ikväll hände inget särskilt. Kom in ett obokat gäng på 28 pers och åt. Gick bra.


Snart helg, och ledig är jag, bara 8-16 kvar imorgon så är jag klar med den här jobbveckan.

Liten lista på vad jag tänkt hinna med:

*Handla
*Umgås, hyra film, laga mat, osv med M!
*Ut och roa mig nån kväll
*Äta julbord på Grand på söndag
*Kolla efter ny TV (har ingen aning om vad för nån jag ska köpa..)
*Eventuellt hinna med ett besök på IKEA för att titta på ny soffa. Det är ju iofs inte så jätteakut då jag nog inte tänker köpa ny så länge Attis är i livet (vilket jag hoppas att hon kommer vara länge till!)


Nej, spela en stund, sen sova, upp 07:10 imorgon fredag!


Ha det!



På jobbet:

Middag

Gran med landgångar

Varmt och skönt i köket

Liten bong.. 27 pers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0