Dagens bilder..

I tisdag jobbade och åkte hem vid 22-tiden och kollade på film i bra sällskap =) Vi orkade iofs inte kolla hela filmen, var rätt trötta båda två. Hade mycket trevligt och skrattade mycket.


Idag onsdag så jobbade jag 15-23:30. Inget särskilt hände.


Min cykel, blå monark Philip, blev stulen för nån vecka sedan. Jäkligt surt, ska nog upp på stan och leta reda på en ny cykel i helgen, funderar på att köpa en mtb. Hoppas monark gör mtb's, var grymt nöjd med min förra cykel, och vill helst ha en till av samma fabrikat.


Ledig fredag-söndag. Ska bli jäkligt skönt.
Fredag: "hemmakväll" i utmärkt sällskap.
Lördag:?
Söndag: Avskedsfest inför Annas jorden runt-resa.


Köpte "naturgodis" till filmen häromdagen. Kände mig blåst direkt när jag kom hem. I princip samma godis som det billigare "vanliga" lösviktsgodiset, bara att det kanske är mer frukt och nötter i. Kan ju på sin höjd vara en marginell skillnad.


På torsdag kväll kommer min älskade hund hem! Hon får stanna hos mig hela helgen. Nästa vecka är sista veckan dom rustar här hemma, och efter det så kan hon flytta hem för gott igen. Otroligt skönt.


Nu ska jag betala ett par räkningar, spela och sen sova.


Ha det.


Tisdag:
Middag

Jessica vid grillen



Ellinore




Onsdag:
Middag





Brännnblåsa där den sitter som bäst..

Badrummer med hemsk färg..

Töntigaste reklamen jag fått i brevlådan på länge, från Nordea tyvär. "Skapa dina drömmar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0