Kakel - Stefan Holm

Väcktes tidigt av byggarna. Idag började dom sätta upp kaklet i badrummet. Skönt som.. Skulle vara ännu bättre om dom hann klart till helgen.


Gick och la mig igen.
Kollade lite på "efter 10" Med Malou von sivers där hon hade en panel bestående av för mig 2 okända karlar och Stefan Holm.
Dom pratade ragg och jag var tvungen att fortsätta titta då jag uppfattar Stefan som totalt malplacerad i ämnet.
Men han försökte så gott han kunde och sa bland annat att han som hoppat på världens största arenor i 10-12 år kunde nyttja den erfarenheten, underförstått att han hade is i magen.
Han sa även att om tjejer kom fram och pratade och det låg "ragg i luften" så ville han att dom inte bara skulle prata om höjdhopp.
Humor.
Kollar man på hans hemsida, och bloggen han skriver där så är det ända som tycks snurra i karlns huvud just höjdhopp. Och böcker (som gärna handlar om höjdhopp/friidrott). Vad ska dom annars prata med honom om?
Tror dessutom inte att han har några större problem med tjejer som kommar fram och raggar på honom, om jag ska vara ärlig.

http://www.scholm.com/


Jobbar 16-23.30 idag.


Kaklet på väg upp

Frukost



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0