Sön - mån

Söndagen jobbade jag, Hassan och Terese. Dagen gick rätt snabbt faktiskt. Träffade M på kvällen.


Idag måndag blev jag väckt av att mamma kom hit och lämnade Attis! Resten av dagen ägnades åt tvätt, promenad med Attis, spelande, och sen på eftermiddagen tog jag fyrhjulingen och åkte ner till hjälmaren och körde runt och slirade i snön. Barnsligt och kul.


Rätt tidigt på morgonen kom snickarna. Dom monterade toan, elementet, och badrumsskåpet. Nu tror jag bara det är elen kvar så är saken biff! Träffade på grannen ovanför idag. Deras badrum skulle vara klart vecka 51.. det var bland annat deras badrum det blivit fel i under renoveringen, troligtvis hade dom även fuktskador så badrummet deras måste luftas bra länge..


Ikväll ska jag mest spela och träffa M lite senare.


Ha det!


Söndag

Frukost

Annika & Nettan

Malin

Terese

Lunch

Panera fisk - fisk - ägg - mjöl - ströbröd


Måndag

Frukost

Attis!

Badrummet..





Attis äter snö på balkongen

Busköra vid hjälmaren..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0