Hembakad pizza - Saw III - Attis

Igår lördag så var jag och handlade på dagen, och träffade senare på kvällen M hemma hos mig. Vi bakade pizza, poppade poppisar, och tittade på en film, Saw III. Filmen var bra, såklart. Väldigt trevlig kväll var det!


Ikväll ska jag på Annas Hej då-fest, ska bli roligt. Hon blir tydligen borta 6 månader. Stans bästa bartender =/


Nu ska jag ut med Attis på en skön promenad, sen hem och plocka undan lite, samt spela!


Musiktips: Noice - Du lever bara en gång
http://www.youtube.com/watch?v=-tIfQJ0L_dA


Ha det!


Så här ser Attis ut när hon inte vill gå samma väg som jag.. står och tjurar



Till pizza

"M Special"

"N special"



Pizzasalladen. Glömdes bort

Popcorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0