En helt vanlig dag


Hej!


Morgonen var som vanligt, frukost, lite spelande, osv. Åkte sen till jobbet vid 14-tiden, också det som vanligt, rätt lungt på jobbet.

Det var ungefär vad som hände idag.


Imorgon är jag ledig och ska förmodligen på nån slags bilmässa på conventum, förbi anrika Grand hotell och säga hej, på nån releasefest kl.16, och sen ÖSK - Gais kl. 19. Teresia ska förhoppningsvis med på allt.
Jag jobbar hela helgen så jag måste passa på att nyttja min lediga morgondag på bästa sätt!


Och mitt i det något pressade schemat så har jag tänkt försöka hinna köpa en skjorta och en tröja.
Blir nog att ställa klockan så jag kommer upp i tid och raskt äta frukost och sen sticka upp på stan lagom tills kommersen slår upp sina portar, eftersom jag inte har nån lust att trängas med allmogen vid lunchtid.


Har bara ätit frukost och fil till middag idag, börjar bli hungrig som tusan. Men orkar inte göra nåt ätbart nu, har inget bröd hemma heller så jag kan inte ens ta en macka =/


Nu ska jag spela en stund!


Ha det!



Gissa vad..

Rulla färsbiffar idag igen, med Björn



Jenny skär kött!

G äter

Jag äter

Gästerna äter





"ok"



Iskall Loka, alltid fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0