Frukost - dammsuga - bord

Blev väckt av byggarna, men lyckades somna om och fick nån timme senare en förfrågan från Sandra via sms om jag bjöd på kaffe, vilket jag ju gör.
Jag gillar ju att ha sällskap vid frukost. 2 minuter senare plingar Sandra på ytterdörren och och jag går ner och duschar medans hon går och handlar frukostbröd. Jag käkar, och hon dricker kaffe.

Idag har jag dammsugit lite halvhjärtat.

Det kommer snart en karl som kanske ville köpa mitt matsalsbord. Jag har egentligen ju ingen användning av det, och har dessutom börjat kolla efter en ny lägenhet eftersom jag ju inte behöver bo själv i en trea.
Kommer sakna bordet lite, vi hade det i matsalen i morsans villa och vi har haft många middagar och andra festligheter vid det hela familjen förr. Dock har jag bara användt det 1 gång sen jag flyttade hit för snart 1 år sedan, och det var vid kräftskivan i augusti.


Ska jobba idag, börjar kl. 16. Ska nog spela en del fram tills dess.


Ska eventuellt titta på lägenhet i veckan också, jänvägsgatan, en tvåa, 3.10 i takhöjd. Får återkomma i ämnet.


3 från malins och 1 bröd från princess. T.o.m en blind ser att malins är mkt godare.

S

Finn ett fel..

Dammsuga!!

Matsalsbordet =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0