Jobbat -Inköpslista - Nyklippt!

Aa.. så att..

Kvällen gick bra, jag, Glenn och Jenny jobbade ihop. Vad ska jag mer skriva? Det har inte hänt något alls sen senaste blogginlägget (som vanligt).


Jag är ledig några dagar nu, och funderar starkt på att åka till Marieberg imorgon. Jag har tvättid mellan 07-12, så efter det får det bli.

Inköpslista:

Skor - sneakers.
Nya gardiner (helst svarta/vita).
Tröja.
Och så ska jag kolla efter vinterjacka. Kan ju lika gärna köpa det nu. Eller om jag använder förra årets.
Ska även kolla efter ett gammalt dataspel, "Far Cry" - ett av mina favoritspel genom tiderna.


Thats it tror jag. Kommer inte på nåt mer just nu i alla fall.


Just ja, jag gick förbi George och fick håret klippt! Blev nöjd. Lite jobbigt när jag ska ut och röra mig, har ju ingen spegel i lägenheten så jag ser ju inte hur håret blir att se ut. Men men..


Nu - spela, sen sova!



Fika

Lökskalning


Personalmat: Pasta med köttfärssås

Nån drink. Ser ut att smaka friskt!

Florsocker på nån dessert

Före:

Efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0