Lör - sön - mån

Såå..

Lördagen och söndagen så var jag sjuk. Halsont vilket var grymt irriterande, satt hemma och tyckte synd om mig själv.

Skulle ju upp och jobba på måndag, och natten innan så sov jag bara runt 1 timme, så jag var som ett lik på jobbet. Jobbade iaf igår, sen hem för att kurera mig och tänkte plantera om lite blommor men fick ett sms av Teresia som undrade om jag ville följa med henne och hennes syster på promenad här på norr och ta lite bilder. Jag hängde på.


Resten av kvällen spenderade jag halvsovandes, lyckligtvis så spelade jag in dom program som jag ville se, så jag får väl titta på dom i eftermiddag.

Sov inget vidare inatt, vaknande nångång i halvtimmen. Irriterande.


Nu ska jag snart till jobbet, 8-16 idag.


Ha det.

Cykla med Attis


Nybyggnation på Södra Lillåstrand

Simpsons!









Blomjord!

Min dammsugare är lagad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0