Lunch - Lad! - ÖSK-gais - T - Jobb - fågel..

Fredagen bjöd på mycket underhållning, en bra dag från minut 1!


Vaknade, smsade lite, och stack sen upp på stan för att äta lunch på Grand Hotell med G. Fläsknoiesette med cabernet och nån olivcreme.
Satt fint, var dock inte så jättehungrig då jag ätit frukost strax innan.
Efter lunchen åkte jag och hämtade Teresia och vi åkte upp på stan för att leta tröja till mig. Hittade en snygg svart Nike på stadium.

Hem till mig och gjorde just inget särskilt. Runt 16-tiden gick vi till "stället" för att kolla på klädkollektionen "LAD!" och laddade inför ÖSK-matchen. Mycket trevligt hade vi, satt typ och flinade hela tiden :D

Strax efter kl. 18 så skulle vi gå från "stället" mot Behrn arena. Det var mycket ÖSKare ute på gatorn, och samtidigt så hade 4 busslasser Gaisare släppts av vid järntorget.
Dom + Gaisare som redan befann sig i stan blev rätt många ihop, och jag sa till T att nu blir det bråk. "-Nej då" sa hon glatt. 20 sekunder senare så var det fullt slagsmål på storbron.
Flaskor, knallskott, tokiga poliser och gasiare och örebroare i tumult. Tror det gick rätt bra med dom flesta.
Vad jag såg så stod typ 30 Örebroare på bron och väntade in gasiarna, rätt kaxigt då gais var kanske 300  :D
Kollade lite fotboll (ÖSK vann 1-0) och åkte sen hem till T där vi festade lite med bland annat hennes kusin. Skön dag, som sagt!


Klev upp i morse och Sandra kom förbi på frukost, och skjutsade sen mig upp på stan där jag hade lämnat min cykel kvällen innan. Naturligtvis hade nån sparkat omkull den.
När jag hade cyklat ungefär halvvägs så tackade naturen mig för att jag var miljövän genom att låta en jävla fågel skita på mig =/ på bröstet och vid gylfen. Va fan.


På jobbet så fanns det i vanlig ordning att göra, middag och dans på kvällen för dryga 100-talet ungdomar. Jag, Björn och Therese jobbade.

Imorgon jobbar jag 8-18. Kvällen fri :D

Nu: Sova!

Frukost fre

Lucnh fre

Micke





"Pannpizza" Men vegetariskt panpizza gick bra att stava rätt :D

Stället

1908 (året då ÖSK bildades)





Fight







Lördags frukost

Jag blev ägd av en fågel =/



Therese

Desserter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0