Tvätta - panta

Så!


Håller på och tvättar. Har varit iväg och pantat också. 21:- tjitjing!


Var förbi bageriet, fanns nästan inget bröd kvar, inga frallor, inga smörebröd, osv.
Rågsiktskaka fanns. Fick bli det. Gillar inte sånt bröd till frukost =/ Hoppas tjejen i bageriet såg mina oerhört ledsna hundvalpsögon, hur luften liksom gick ur mig när jag inte kunde handla mitt vanliga bröd utan hänvisades till rågsikt.

Dessutom var mjölken till kaffet slut. Vem fan är det som sköter inköpen i det här hushållet igentligen? Känns som att jag gör allt här hemma! (vad det nu beror på?)

Världen är orättvis ibland =/


Muntrar upp mig själv med sköna låtar av Bloodhound Gang!

http://www.youtube.com/watch?v=oYWFP4xpnJ4


http://www.youtube.com/watch?v=qPwzaWr-U2k


Pant!

Kände mig korkad som åt rågsikt till frukost

Frukost =/

Kommentarer
Postat av: marre

MMmums mums

2008-10-20 @ 19:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0