Rensade garderoben - massa gamla bilder!

Jag sorterade kläder förut och hittade en gammal väska i garderoben. Kollade igenom den och hittade massa gamla bilder och andra grejer!Rätt roligt att kolla igenom!

En gammal radiostyrd bil med ÖIK-klistermärken. ÖIK hade ju skitekonomi, vilket framgår av texten..

Massa gamla cd-skivor

Ett gammalt playstation!

Haha, jag när jag slutade 6:an. Samma dag som gisslandramat i Hallsberg skedde har jag för mig.

Larch. -97 kanske :D

Jag (i svart till höger) på klassresa i åttan kanske?

Avslutning nian.

Klattan anno -97 kanske :D

Dagis: Jag i grön piké och ljusblå hängselbyxor, syrran till höger i rosa hängselbyxor. WTF?

Dagis: Blev träffad av bollen, började böla och vägrade ge tillbaka bollen, har mamma berättat.

3 ÖIK-legender på samma bild! Andreas Kreu, Niklas Sjökvist och Patrik Hofbauer! Bilden är nog från -95!

Pierre Ivarsson

Gamla kärleksbrev :D

Burr, ÖSK skriver tiggarbrev. "Bäste medlem! Det är under stort allvar vi skriver detta brev" börjar brevet..

Johanna

Mamma med Pippi & Attis

Matsalen i mitt barndomshem =)



Jag på baksidan

Mamma

Mammas hund Pippi!

Lillan

Lantstället!

En till stuga vi har på samma tomt

Utsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0