Lat söndag med promenad

Jag vaknade i morse, och åkte strax efter det till min mor, hennes karl och deras hund + min hund som är där medans dom rustar här hemma hos mig.
Åt kombinerad frukost/lunch, nån slags gryta i stil med porterstek, en kopp kaffe på det och lite bus, kloklippning och gos med hundarna, sen hem för långpromenad med Teresia på stan.

Vi var ute ca 2 timmar och hann bland annat med att säga hej till kompisar på Olearys, handlade hundpåsar på Clas Olsson där jag stod typ 20 minuter och snurrade om hurvida jag skulle köpa joypad, ny datamus och kanske en musmatta.
T tröttnade och letade upp en stol och satte sig.
Efter att funderat en stund kom jag på att jag ju inte behövde nåt av det jag tänkte köpa, så det fick räcka med hundpåsarna.
Vi gick sen och satte och och pratade vid våghustorget, där vi bland annat träffade Annika från jobbet, sen gick vi in på spelbutiken Game och jag letade efter ett gammalt spel jag ville ha (far cry), och snackade skit med killen som jobbade där. Han berättade att dom hade Far Cry II hemma :O me me me want!!  Men att dom inte fick börja sälja det ännu, det har inte haft prämiär ännu nämligen.

Sen gick vi hem till mig och flummade lite i vanlig ordning, drack massa cola, och T högläste på baksidan av ett mjölkpaket för mig..


Sen for T och jag spelade lite och åt sen, spaghetti med köttfärssås. Rätt gott, drack en äppelmust till som smakade mycket äpple, "Kullamust Must - Innehåller äpplemust och inget annat". -´nuf said.


Picks!!

Attis skakar precis när jag tar kort

Mat

Världens bästa hund

Pippi tuggar ben

Morsans karl har seglarskor, ahaha!

Konstigt tangentbord med liten telefon!

Våghustorget



Ahhh! Livet på norr, alltid lite bättre!

T läser..

Middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0