Another day, another dollar

Nyss hemkommen ifrån jobbet. Det var väldigt segt att stiga upp vid 7-tiden i morse, jag snosade ett par gånger tills jag helt enkelt var tvungen att gå upp.
Rätt lungt på jobbet, skaldjursgratinerad kummel med kokt potatis och lasagne var "dagens" idag, plus konferensbuffé (grupper som har konferenser hos oss äter buffé). På buffen så var det samma fisk som till dagens, och istället för lasagne så fick dom helstekt fläskfilé och kantarellsås.
Rätt lungt på jobbet idag. Jag var seg som fan, men piggnade till framåt 11-tiden. Drack ju en del kaffe och åt frukost på jobbet,  så..

Regnade när jag körde hem från arbetet.. inte så kul. Måste se till att skaffa mig en bättre höstjacka!

Ska nu plocka undan lite här hemma (reklambudet har vräkt in reklam ffs!),  ta en dusch, spela och så får jag se vad som händer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0