Gårdagen

Jobbade lunch igår. Tror att det var 4 eller 5 bussar som hade förvarnat att dom skulle komma och äta. Men det gick, naturligtvis, bra allting.

Åkte hem från jobbet vid 16-tiden och träffade T. Vi lagade lite mat och sen så åkte hon hem och jag cyklade upp till Olearys och träffade några vänner, bland annt Glenn, Rebecka och Danne. Alltid roligt =)
Vi pratade, drack nån öl, och hade det trevligt, och vid 00-tiden så cyklade jag hem och träffade T igen.

Blev väckt i morse av nån idiot som ringde fel (mörda!!). Otroligt irriterande.

Idag jobbar jag 14-23:30. Ska dessutom försöka hinna med att hämta ut ett gäng biljetter till ÖSK - Gefle på måndag. Jag tror på 3-1 seger till Anrika!

Nu ska jag nog snart väcka T så vi kan äta frukost =)

Morgon: Igenomgång av dagens PM

Restaurangchefen poserar vant!
E & B
T

Fantastiska Rebecka!
Danne
Anna tyckte inte hon var snygg nog för att vara med på bild, men det tyckte jag!
Ullis!
Teresia!

Kommentarer
Postat av: snygga laget

Kul att läsa om dina dagar..tur att vi styr upp fotogalleriet!!! Puss från O'Lärkan

2008-09-12 @ 16:32:03
Postat av: Annika på jobbet

Hej!!



Har kollat på din sida nu den är ju bra.

Fina bilder på arbetskamraterna speciellt när dom har sjalett på sig..Vi ses till veckan..

2008-09-14 @ 19:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0