Ica + T + N+?= Köttfärssås!

Så..

Grymt segt även i morse att kliva upp. Kan ju bero på att jag sitter uppe halva nätterna och spelar call of duty 4..
Rätt många gäster idag på jobbet, "dagens" var saltbakad lax med citronholandaise och kokt potatis, och bräckt falukorv med senapsstuvade herrårdsgrönsaker. Jag åt en bit lax och en bit falukorv till lunch..
Personalmöte och skit. Träffade en gammal klasskamrat som provjobbade hos oss.

T kom förbi precis när jag skulle in i duschen, och fick "surfa på cyberspace" (sååå -97..) medans jag duschade.. sen funderade vi på vad vi skulle äta, och beslöt oss för svenssonklassikern spaghetti med köttfärssås. Gick till ica och handlade det sista vi behövde - läsk och krossade tomater och sen hem till mig och lagade. T fick laga, jag var assistent åt henne.
Sen slappade vi till "top modell" (obs hon valde..), och hon far sen iväg.. nu ska jag spela lite tänkte jag!



Jag och T på väg hem från IcaT
T tog en kockmössa och en gjutjärnspanna och satte fart i köket!
Jag testade också =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0