Söndagen till ända!

Vaknade grymt sent idag, ungefär 11:45. Jag hann bara göra iordning mig, åka och handla snus och sen iväg till jobbet.

På jobbet var det ganska lungt gästmässigt, men ändå finns alltid saker att göra..

Glenn, jag och KP jobbade och hade trevligt.

På kvällen så lyssnade jag och KP på en radiodokumentär om örebroaren och racinstjärnan Ronnie Pettersson. Mycket intressant att höra hans vänner och föredetta konkurrenter berätta om hans liv, och trist att höra när dom berättade om när han omkom av skadorna han fick vid kraschen..


Lite senare kom Grands kökschef Kalle och Food & beverage-manager Micke förbi och åt och snackade lite skit med mig och KP. Trevligt.


Städade, diskade lite och åkte sen hem och möttes i hallen av Attis! Hon blev skitglad och vi tog en promenad vid I3-området här på norr. Hon är ju hos min mamma när jag jobbar mycket, och jag vet att hon har det bra, men jag saknar henne då!


Imorgon har jag en hel del saker jag ska försöka hinna med innan jag börjar jobba klockan 15: Träffa lite vänner, åka och "storhandla" samt ta en rejäl promenad med Attis! Det är nog läge att sätta väckarklockan..


Just ja, jag fick tag i Larch! Inget dramatiskt hade hänt och allt var bra med honom =)


Dessutom tror jag mig lyckats klura ut vad det var för fel på mitt msn: När jag har filer som väntas på att laddas över via "delade filer" så tycks msn banga ur och vill inte vara med.. =/


Nu ska jag spela!


Ha det!



G håller på med grönsaker..

Annika fixar frukostvagnen

Atletico med monsterögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0