Bildextra från Göteborgshelgen!

Sådär ja!

Då var helgen över och vi var väl hemkomna till Örebro. Vi hade det väldigt bra, fanns inget att klaga på!

Stämningen i Göteborgs nattliv var mer avlappnad och inte så kaxig som örebros kan vara, skönt.

Fredagar i GBG betyder "after work". Folk var som tokiga i buffér och lite billigare öl.

Seglarskor är "the shit" bland den välekiperade göteborgsungdomen, gärna med trenchcoat-liknande rock och åtsmitande jeans.
Jag blev faktiskt lite sugen själv på att skaffa mig såna skor, har inte sett nån i Örebro bära såna på kanske 15 år!

Hotellet, scandic Rubinen, mitt på avenyns övre del kan verkligen rekomenderas. Fräscht och trevlig personal, allt från frukostflickorna till servisen och receptionspersonalen.



På tåget mot västkusten

Vån. 6


Rummet


Utsikt


Örebro hockey alltid representerade =)

Buffen, hehe!

Vi högg in!

Vid brand är det viktigt att man snabbt tar sig ut. Jobbigt om man i en paniksituation har beslutsångest och blir ståendes vid den här skylten.. =)


Hotellets bar och skön göteborgare!

Sticky fingers

Bryggeriet. Jag skrek att Örebro hockey vann sin match, och ni ser  ju själva folkets reaktioner..

Sticky fingers

Killen som jobbade vid black jack-bordet var sjukt lik Glenn!

Klockan är väl runt 03:30..

Lördag förmiddag: Göteborgs turistfällor ligger och väntar..

Feskekörka och paddan på samma bild. Kan ju inte bli bättre! Jo, det hade väl varit om Oldsberg satt och tjölade på en en bänkarna..


Rolig kinakrog i helriktig anda, som jag skrev om i förra inlägget!

Träffade min barndomskompis Larch också!

Nu ska jag spela!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0