Helgen!

Har inte haft tid, ork eller nåt att skriva om så jag har leget på latsidan med det senaste tiden..

Helgen var jag ledig, och var ut till sköna Rynningeviken med Michaela och Attis. Mycket skönt!

Såg schlagern i helgen. Dåligt..

Fortsätter leta efter ny cykel. Har varit och provcyklat och kollat cyklar men ej ännu fastnat för någon. Men så länge snön ligger kvar så känns det inte riktigt aktuellt att cykla ändå..

Letar ny lägenhet. Kommer några och ska kolla på min imorgon, bytesaffär.

Ikväll tittar jag på Lyxfällan. TV3 21:00


Lördags frukost


Lunch: Köttbullar med mandelpotatismos. Nice.

Taco och schlager på tvn. Mycket svenskt.

Ägg till äggmackorna, så som sig bör när man ska till Rynnigneviken.









Värmestugan vid Hjämaren. Fönstrena helt igenimmade av flåsiga och svettiga snödyrkare.





Attis älskar snön!

Söndagsmiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0