Köpa cykel..

Jag ska köpa ny cykel då min blev stulen i hösats. Sitter och kollar igenom olika cykelhandlares hemsidor (alla har  inte ens det) och slår mig hur ofantligt dåliga de flesta är, till och med Crecent stavar ordet övrigt "överigt" på deras hemsida. Sämst hittills:
http://www.cykelhandlarn.se/1.html
Jag har inte tid och lust att besöka var och en av butikerna utan vill få överblick hemifrån innan jag ger mig ut. Surt. Blir nog sportex. Vill ha en Monark. Eller crecent..

Jobbade idag, sen upp på stan för lite handla, snabbt förbi Olearys och sa hej till Rebecka, och hem. Lugt och skönt ikväll, har plockat undan lite och ska spela en stund strax.. Är skithungrig, men väntar tills Michaela kommer hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0