Bilder från Göteborg

Lite gamla bilder från 15-17 januari typ:

Födelsedagspresent från Glenn!


Tårta från Michaela!

Som också hade pyntat min ytterdörr när jag kom hem!

Tacos

Michaela & jag bakade pizza!




Göteborg:

Vipkorgen på scandic rubinen.. Lite klent :P

Fredag kväll och middag på bryggeriet i Göteborg



Grymt god biff

Lördag:

Paraplyet käckt svajandes i backfickan. Göteborgare..









Mycket folk ute på lördagen

Här lunchade vi, Kåges hörna i saluhallen. Stekt sej med nån dill-klet och kokt potatis. 50:-, Man satt runt det lilla köket där grabbarna jobbade. Mycket charmigt!





Middag lördag kväll
Liten caesar och..

Burgare! (tyckte dom hade tråkig mat på Scandic Rubinen)


Fick en skjorta av Michaela! Mycket snygg.

Larch kom och besökte. Vi satt en stund på hotellrummet och gick sen ner i baren.

Larch i en snygg ÖSK-halsduk!

Köpte en ny kokbok

Hotellrummet

En ny victorinox skalkniv köpte jag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0