Götborg och latning!

Jag skulle ha åkt till lantstället imorgon. Men det regnar ju så förbannat, och att sitta i ett hus på landet utan varesig internet eller tv i ösregn, är inget jag trivs något vidare med. Så jag bokade rum i Göteborg, tågbiljett via SJ, sticker imorgon förmiddag. Skönt. Att det förmodligen regnar en jävligare i Göteborg bryr jag mig inte om.


Attis äter morot!

Jag lagar fläskschnitzel, stekpotatis och rödvinssås!





Hälsade på syrran & familj. Hennes karl bygger ny altan.

Ungarna latade sig:

Handlade en ny rolig sak också, tuffast är den! :D





Hälsade som hastigast på Rille, Danne och Anna på Olearys "bakgård"!

Pannbiff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0