Semester, after work, Rynningeviken!

Hej & hå! Jag har semester, underbart! Tar dagen som den kommer!
Idag var jag och Mickan i Adolfsberg på en tur, handlade charkuterievaror på Robertssons charkuteri, tog en öl på svalan, osv, underbart! Ska försöka återkomma med bilder på äventyret imorgon! Men publicerar en drös bilder från senaste tiden här nere:

Musiktips, btw: Offspring, fan så bra tyckte jag när det begav sig för en sisådär 10-12 år sen! Har en del låtar som jag fortfarande gillar, får väl tipsa om dom senare!
http://www.youtube.com/watch?v=3Nxrcx5B-Uw

After work på Strömpis fina bakgård


Åt buffé där, mkt gott.

Berglund jobbade hårt i tropikvärmen!



Dans på bordet!

Hämtmat från sweet chili på järntorget, billigt, jäkligt mkt mat, och ok smak.

Plockmat hemma nån kväll

Tunnbrödsrulle m. fiskpinnar. Mkt gott.

Tur på asplholmen, första gången jag var på stadium outlet

Lunch på Rosalis som ju har öppnat på aspholmen, ok mat, ingen sensation direkt. Men fräsch och riktigt stor lokal! När vi var där rint 15:30 så var dom 7 i personalen! Sjukt mkt folk, ungefär så många vi är på mitt jobb i servis och kök ihop om vi har mycket en kväll.
Att dom slog in på kassan att vi tog take away när vi åt där vilket vi blev frågade om vi skulle äta där vilket vi skulle och blev åtsagda att ta sallad innan vi betalat och det ju stod helt klart att vi skulle äta där, får jag väl hoppas att det var ett misstag? (moms för krögaren om man tar med maten är 12%, om man äter på plats är den 25%)

Inte godaste pastan direkt, men jäkligt mycket mat, sallad, dricka och kaffe för 79:-

Käkade couscoussallad en dag

En sväng förbi olearys med Danne



Rille käkar

Becka!

For sen ner till Rynningeviken med lite folk för grillning, Attis passade på att bada













Kommentarer
Postat av: tina

hej! hur känner du magnus??

2009-07-30 @ 16:09:00
Postat av: Niclas

Minns inte riktigt. Hockey-relaterat förmodligen :D

2009-08-01 @ 11:32:11
URL: http://nilsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0