Sotare..

Senaste dagarna har flytit på som vanligt, var på hockey i Söndags och såg Örebro Tvåla till Tingsryd med 3-1 i kvalet till allsvenskan! Jävligt bra! Ny match på onsdag i Behrn Arena mot Valbo klockan 19:00.

Idag skulle nån sotare komma och rensa diverse rör o. dyl. Michaela ringde på min uppmaning sotaren igår och sa att han var tvungen att komma innan vi åkte till jobbet, (jag vid 07:30, hon vid 09). Men vi hade glömt att jag jobbadar kväll idag och hade alltså sovmorgon och sotaren kunde kommit senare. Jävla skit, när man äntligen hade tid att sova ut så sjabblar jag till det..

Härligt väder idag, såg årets första fluga och har balkongdörren öppen! Ska strax iväg på skön promenad med Attis!


Bra låt från 90-talet; Blur!
http://www.youtube.com/watch?v=x2BBfv9WK_w

Lördag lunch

Hämtpiza till schalgerfestivalen lördag kväll..

Köpte ny dvd samt guldpläterade kablar för bättre bild!

Liten och cool, med en slags touchscreen. Min gamla vhs tjänstgör fortfarande! Sharp, fungerar utmärkt.

Hockey!



På väg hem såg jag det här klistermärket i en bils bakruta. Klassiskt - ÖIK! Såg en bil med likadandt klistermärke för två veckors sen. Märk väl, att ÖIK försvann för 10 år sedan på ett tragiskt  sätt..

Tacos hemavid efter matchen!



Idag: Jag och Attis solar oss på balkongen

Årets första fluga. Anmärkningsvärt ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0