Lite bilder!


Har inte hänt så värst mycket senaste tiden. Attis har repat sig, stygnen från magen togs bort idag. Skönt att allt gick bra!

Jag och Glenn var på metallsvenskan förförra helgen. Roligt!

Klatten på Behrn Arena

Örebro tog hem det



Fint, på kungen

Made



Hammerfall, mycket folk framför scenen

Två spelar i ett rätt känt band , en har varit fotbollsproffs i inter, och resten är kockar!


Liveband på Olearys

Frukost på balkongen

Blommorna växer som dom ska

Dill. Planterade frön allt för tätt =/ Persiljan längst till höger har det tufft

Chilin har inte integrerat sig i min balkongmiljö. Tydligen skulle man (jag) sått fröna redan i januari och drivit upp dom inomhus för att sen plantera ut dom. Såhär såg vädret ut i januari. Jag "tänkte inte chili" då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0