Hälsat på hos mamma + bilder

Jag har varit ledig onsdag - fredag. Mycket skönt. Ska jobba i helgen, så jag passade på att ta ledigt.

Frukost i veckan

Lunch i onsdag

Hälsade på Danne och Becka!

Hämtade upp en innerdörr från källaren. Tog fel, den var för smal, hämtade sen upp rätt dörr..

Middag i onsdag

Hos klatten!

Ullis rensar upp uteserveringen

Köpte lite kyckling. God är den

Nostalgi, cola för datanördar anno 90-talet

Lunch, tunnbrödsrulle. Sjukt gott!

Middag, kyckling i nån slags sås och ris

Idag åkte jag till mamma för att äta lunch och hälsa på Attis som sträcker på sig när hon välkomnar!
Attis kommer för övrigt hem igen på måndag efter sin vårdtid hos mamma.

Mamma och hennes lilla hund Pippi!

Pippi är jäkligt fin!



Attis i full fart





Attis ville in under verandan. Tydligen var det något där. Mamma såg inget, men Attis låg kvar och vaktade








Jag åkte på att grilla



Grillad biff och kycklingfilé, bea och potatisgratäng, mycket fint

Mammas och hennes karls motorcykel. Riktigt grym!

Åkte förbi syrran och hennes man och deras ungar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0