Vecka 40

Veckan och helgen har gått fort. Annars har det inte hänt något särskilt av större värde..

Jag har klippt mig, är riktigt korthårig nu. Skönt.

Bloggtips, skön blogg med bilder på folk som blivit "kränkta" eller besvikna på något: http://lokaltidningsbesvikelse.blogspot.com/
Den här är min favorit: http://lokaltidningsbesvikelse.blogspot.com/2009/07/puddingen-var-tackt-med-mogel.html
Puddingen till Nicos födelsedag var mögliga och i koktakt med butiken som sålt den så, citat: "-Där fick hon beskedet att hon kunde få fyra nya puddingar för besväret. En klen tröst, liksom att fem andra nyöppnade förpackningar var felfria.
-Det här skulle ju bli en speciell dag när Niko fyllde år. Vanilj var hans favorit
."
Gisa åldern på Nico. 6? 8? 4 år? Nej, 19..

Bilder:!


Plocktallrik med entrecote

Köttgryta, grymt gott!

Frukost

Mickan bjöd mig på bakelse från Malins!

En morgon så gick jag upp och tog lite vatten och hörde att det lät från Attis filt. Tänkte att hon åt på sitt ben. Men när jag gått och lagt mig igen hörde jag att det prasslade konstigt. Gick dit och såg en otroligt oskylig hund. Som hade stulit ett paket kakor och låg och åt på. Hon blev verkligen tagen på bar gärning:

Attis söta tassar med kakpapper:

Tacos i vanlig ordning

Dessert:

Allehandas födelsadagssida två olika dagar. Någon dag senare dök det upp en ny annons för Jennifer Oscarsson. Men då med en annan bild:

Köttfärssås

Standardfrukost

Mickan rensade upp i hallens skohylla och garderob

Mega. Om det ALLTID är 20-50% rabatt, är det inte det ordinariepriset då?

Mega, letade handskar och regnkläder, men hittade inget.

Coop Lillån, eller Wessels som det hette förut.

Råkade ha ner någon slags elektrisk trimmer i golvet. Den höll.

Vidrigaste pizzan ever. Helt oklar ju. Pizzeria hjorten, som även hade en lapp i sin butik med luncherbjudande: "Lasagne med gräddsås". Låter inte så gott..

Julmusten är här! Lite tidigt kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0