Örebro - Troja/Ljungby

Allt såg bra ut innan, fullsatt i hallen och läge att bjuda örebroarna på en härlig hockeymatch.
Men, tyvär, som vanligt när det är fullsatt på Örebro hockeys matcher så förlorar dom. Västerås, Bofors och nu då jumbolaget Troja/Ljungby. Spelarna visade ingen kämpaglöd, slarvade och var loja. Tyvär. Torsk med 3-5.
Bara att skärpa till sig och komma igen. Dock har jag rätt svårt att svälja hur ett helt lag kan vara så dåliga samtidigt i samma match. Lagsport kan ju vara lite tricky i och för sig.

Sambon och jag avslutade kvällen med middag på brasserie rendez-vous på näbbtorget. Lika dålig som hockeyn var, lika god var maten, kanon!


















Trojaklacken















KIFs damer kom in i periodpausen och vinkade, och åkte iväg. Okey.



Svårt att fota från läktaren, dels skulle jag behöva ett bättre objektiv så jag kan zooma bättre, och dels är det massa skit ivägen som ni ser på bilden nedanför: Nät, plexiglas med massa puckmärkenn, stolpar till plexiglaset, osv. Fokus kan lika gärna hamna på nåt obetydligt. Måste vara svårt att fota hockey för riktiga fotografer.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0