Kyl och frysrensning

Vaknade i morse och kollade på "rent hus". Usch, gick upp och röjde ur kylen och städade det riktigt ordentligt i ren avsmak. Inte för att det var så smutsigt, men ändå..

Lunchade hemma, även där: frysrensning. Stekt panerad torsk med romskagen, slöstekt rödlök, kokt morot/morot. Inte helt fel.

En liten fågel hoppade framför oss på promenaden. Attis var hyffsat sugen på att ta den

Attis på norrcity. Tyckte det var tråkigt, och la sig ner mitt på gatan i 10 minuter innan hon ville knalla vidare. Hon låg med den här minen och bara spanade in folk och bilar som passerade, folk tittade på henne och log. Hon är söt.


Inge fel..!





Ringde morsan förut. Jag visste att jag har grejer där, typ skolkataloger och massa massa matchprogram från både hockey och fotboll sparade, vissa program är nog ända från -94.
Frågade om hon visste var det var och det gjorde hon, några kartonger sa hon att det var.
Fantastiskt. Ska bli kul att rota igenom, förmodligen en hel del ÖIK-grejer och annat lull-lull, och det är ju skoj att titta på igen! Ska försöka kopla in scannern här hemma och lägga in det på datorn! Bra att veta vad jag ska göra i helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0