BEHRINGER MS40

Medans jag gläntar på locket till min kassakista och dollarsarna fullständigt strömmar ut, så passade jag på att köpa nya högtalare till datorn. Det blev ett par Behringer MS-40 . Jag får dom om ett par dagar och får hoppas att dom blir bra. Jag beställde dom på 4sound mittemot polishuset här i stan. Borde blir bra, orkar inte kolla upp mer angående det. Jag kan sitta i dagar om så krävs, men ids inte just nu.

Idag var jag ledig från kneget vilket ledde till:
Montera säng
Lämna in moppen för vinterdäck
Skeppa iväg 30 flyttkartonger
Bära upp massa bråte på vinden
Råka ha sönder min kinnarps-datastol =/ =/ =/
Sätta upp gardiner (man vet att man har högt i tak när det ingår en stege i lägenheten)
Gömma ut typ 6 sopsäckar med kartong, frigolit, osv i områdets sopkärl
Hämta ut mitt paket från www.oana.se
Åka till 4 sound och beställa högtalare till datorn
Middag på kvällen


Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0