Vad är det för dag idag?

Jag vaknade 05.00 imorse av ett ljud från vardagsrummet. Det var hunden som gått upp och låg och käkade på sitt tuggben. Lät fint mot parkettgolvet.. Vi har grannar under, men det bryr hos sig inget om.
Jag somnade om och vaknade 05.30. Kunde inte somna om så jag gick upp, ut med hunden och fixade lite och drog till jobbet så jag var där till 07.00. En på jobbet berättade att det var teammöte idag. "Men är inte det på torsdag?" svarade jag. Det är torsdag idag, Niclas.. fick jag till svar.
Så hem från jobbet vid 14, och Mickan fick komma hit och sitta hundvakt medans jag åkte tillbaka till jobbet 17.30-19.30 för ett jobbmöte. Fick en ryggsäck i julklapp.

Ska försöka skicka upp lite bilder på lägenheten. Kanske i helgen om jag har ork, har varit rätt trött senaste veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0