Uppföljning på abuse IV


Jag fick en kommentar i kommentatorsfältet här på bloggen:

-----------------------


Ola Eriksson 

om Uppföljning på abuse III:

Hej,

Beklagar att det tog längre tid än vad det borde för dig att få hjälp med att få igång linan på riktigt igen. Om det fortfarande finns några frågetecken kvar kan du använda det här formuläret
http://www.comhem.se/comhem/kundservice/-/********* (inga automatgenererade svar, jag lovar) så återkommer vi inom kort.

Hälsningar,
Ola Eriksson
ansvarig sociala medier
Com Hem

-------------------

Bra att det erbjuds att hjälpa till att ordna till det, men i semestertider med en hundvalp på ena armen och efter flera samtal och mail så vill man att kundtjänsten ska fungera felfritt, och jag föredrar verkligen att ta i princip all kontakt med kundtjänster via mail, och önskar verkligen att det som skrivs via mail tas på lika stort allvar som det som sägs via telefon.

Anledningen till att jag föredrar mail är enkel,
Man har tid på sig att skriva ner allt man vill, och kundtjänsten kan i sin tur svara hur långt dom vill utan att varesig dom eller jag glömmer bort vad som sagts.
Och dels för att jag inte har tid att sitta i telefonköer utan då kan man skicka iväg ett mail och dom svara när dom har tid och då har man även det man avhandlat på papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0