Operationen gick bra!

Operationen av Attis gick bra. Hon hade en knöl på sidan vid revbenen som togs bort. Hon har haft den länge och vi har varit till vet med den förut, men då sa dom att det bara var en fettknöl. Men nu hade den vuxit, så det var lika bra att ta bort den. Hon vilar upp sig hos min mamma på landet.

På fredag slutar jag mitt jobb. På lördag hämtas Lilla valpen Charlie hem! På måndag börjar min semester!
Den 25 juli börjar jag nya jobbet med en introduktionsvecka, och sen öppnar förskolan den 1 augusti! Så en månad hemma med Charlie direkt känns bra, sen när jag börjar jobba den 25/7 så har min sambo sin semester, vilket ju passar enormt bra då Charlie alltid har nån hemma sina första månader här hemma!

Det ska bli otroligt roligt att se hur Attis, snart 10 år, kommer att reagera på en liten valp! Attis är prima primadonna här hemma, och kommer nog både fostra och fjompa med den lilla valpen.
Vi har köpt en gigantisk biabedd som båda hundarna kommer få plats  i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0