Hjälmaren



Dagens cykeltur på bild! ner vid naturens hus, och längst med svartån ut till hjälmaren, grusvägar där ute på landet och via näsby via trakten vid Uni sen hem via slussen. Mycket bra vägar och inga bilar eller annat som stör.
Filip och Fredriks podcast är det som är bäst att lyssna på,  eller för oss matintresserade så är matpoden http://matpoden.wordpress.com/ också lysannde att lyssna på. Så länge det är någonting intressant som man vill höra mer på när man rör på sig så är det bra, för mig. Då koncentrerar jag mig att lyssna på vad som sägs istället för att cykla. Mycket bra. Ibland blir turerna längre än från början tänkt för att jag vill lyssna mer.
Att ligga still hemma och bara lyssna har jag inte riktigt tålamod till.

Funderar på att köpa skidor till vintern för att åka till jobbet på. Borde väl gå?! Inget man ser ofta, folk i stan som åker skidor, men vad fan.. dessutom väntar jag nog för att se om det blir någon snö..

I helgen ska jag göra ett inhopp i köket på gamla jobbet igen, både lördag och söndag. Kul! Lite extra pesetas i kassakistan är ju aldrig fel, kostar ju en del att flytta så det kan vara skönt att betala det med extrainkomsten.
Jobba 12 dagar i rad, det var fan inte igår! Fattas bara att det var några 8-22 och springpass (8-14, ledig mitt på dagen, sen jobba 17-22) på det så är man ju igång igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0