Idag klippte jag till!

Jag beställde den här sängen idag! Känner mig mycket nöjd. Den skulle komma till handlarn nästa vecka, men jag gjorde klart att jag kommer och hämtar den helgen när jag flyttar. Kan inte släpa den hit och sen till nästa lägenhet om 2 veckor.
Det är lite svårt att planera den nya lägenheten när man inte är på plats och bara varit där 1 gång.



Har nog bestämt mig för den här som tv-möbel. Det är dörrar med glas vilket gör att jag borde kunna manövrera dvdn genom glaset, plus att om det saknas dörrar blir det snabbt dammigt där inne, och jag gillar inte att damma.
Förutom dvd kan man ju få plats med dvder.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S79895384/



ÖSK har ny inmarchlåt! Låter faktiskt riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0