Jag är en liten gosse ifrån staden

Torsdag, och inget särskilt har hänt. Öppet hus på jobbet så det blev ett 07.30-17-pass idag.
Bakade rulltårta och bollar.

Kom hem, ut med hunden och sjönk ner. Orken försvann. Latade mig ett par timmar, tog mig i kragen och drog ut på cykeltur. Blev nästan 1.2 mil. inga fel.

Imorgon fyller hunden 10 år, och jag ska på afterwork med jobbet. Hepp!



Plats 1 är vid svampen
2 vid motorvägen
3 precis bortanför megahuset
4 vid norra kyrkogården
5 vid hagaby
6 holmen
7 vasastan
8 frimis
9 harrys
10 slussen
11 cv-rakan
Det var det hele, kändes ändå lite längre när jag cyklade. Härligt att känna att det går lättare och lättare!
Jag cyklar ju med härlurar på, så jag vill inte snurra inne i stan för mycket eftersom det är för många bilar som man inte hör då, plus för många stopp.


Fika på jobbet. Senapen är där pga att jag la upp bilden på facebook och "lurades" att rulltårtan var fylld med dijonsenap till dom vuxna och vanlig senap till de små, burken var för dom som ville ha mer sting. Men dtårtorna var naturligtvis fyllda med äppelmos och hallonsylt!


Musik, maestro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0