Bloggtips!

Jag sprang över en rolig blogg idag! Busringningar fast på nätet, skämtmejl. Det har ju skämtats med folk i alla tider, Kalle Sändare, Hassan, Brev till samhället (bok där författaren skrev märkliga förslag till myndigheter och företag), osv.

I bloggen svarar signaturen "Kaj" på folks blocketannonser. Först trevligt, sen urartar det.
Mailen är naiva och roliga. Dessutom har jag läst tillräckligt mycket av Alex Schulman för att "genomskåda" att det är han som ligger bakom busmejl.se, ord som "charlatansk", "smäcker" och "skitbeteende" i sin skrivspråk är det väl bara han som gör, dessutom är tonen med plötsliga aggressivitetsattacker typiska för honom.

www.busmejl.se

Någa favoriter:
Herr Wallenbergs droska
Den inkomptetenta kameraköparen
Den uppretade tidningssamlaren

Kommentarer
Postat av: Fraj

Så hysteriskt rolig blogg, jag skrattade så jag nästan grät första gången jag läste den!

2011-10-06 @ 13:28:38
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Niclas

Samma här, skrattade på riktigt!

2011-10-06 @ 17:46:30
URL: http://nilsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0