Örebro - Södertälje

Jag hade telefonmöte idag med läkaren. Han tyckte inte att vi behövde ha något uppföljningsmöte och trodde fortfarande på att det är pga allt som hänt som jag känner mig konstig ibland. Berättade om att min morfar dog i helgen också, det tyckte han såklart var olyckligt med tanke på att det varit en del i övrigt att tänka på ( http://nilsis.blogg.se/2011/october/fisk-gronsaker-och-nat-lurt.html ). Men det löser sig nog, känns bättre när jag är ute och promenerar. Jag promenerar varannan dag, cyklar till och från jobbet och försöker andvända cykeln i övrigt också.

Idag på matchen fick jag något slags jävla yrsel, jag stod längst upp på läktaren och var tvungen att gå ut därifrån, ut från hallen en stundl. Kändes som att benen skulle vika sig och jag fick gripa tag i ett räcke på läktaren. När jag gick kändes det som att benet inte riktigt visste var golvet var, ungefär som när man går  i vattnet längst en strand och känner sig fram. Väldigt obehagligt, tänkte dra därifrån men stannade kvar.
Det verkar som att det är när det blir rörigt som det kommer, obehaget.
Matchen var spännande så det kan ju vara därför. Får fokusera på att det det lungt alltså. Onödigt att utsätta mig för press och stress när det verkar vara relaterat till det.
Jag har lärt mig att absolut inte googla symptom, man blir ju livrädd!

Matchen vann Örebro med 2-0. Välspelad, SSK hade bra tempo, men Örebro hade stabilt försvar, bra målvakt och piggt anfallsspel. 3 poäng hem!
Jag gissade att det var 2245 på matchen, men det var 2167. Oerhört bra gissat, återigen.
Här kan ni se målen:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/allsvenskan/article13832369.ab
http://na.se/tv#VWGg-iyr3vPLK4dn_oiX-w

Det blev naturligtvis inga mängder bilder tagna, och jag kunde inte heller fokusera mig på att försöka ta några bra bilder heller.


Fler vakter än södertäljesupportrar..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0