Örebro - Tingsryd

Jag gissade att det var 1765 på matchen. Det var 1720. Ruggigt vass på det där. Mot Malmö trodde jag på 2871
, det var 2529. Mot Troja gissade jag 1745, det var 1848. Mot Rögle 2114, det var 2243.

Matchen var inget vidare, 3-1 till Örebro. Haffsigt spel, kunde lika gärna slutat med uddamålsseger för Tingsryd.
Men, det är det som är skillnaden på topplag och bottenlag, topplagen vinner såna här matcher!

Bilder:
Löwdahl


Kolla hur motståndarspelarna i Tingsryd kollar in Löwdahl..




Nu vet jag inte hur livet ser ut i Tingsryd eller om det möjligtvis var några örebotjejer som försökte få spelare ur balans..





Zajkowski som förra säsongen stod i Örebro spelar nu i Tingsryd. Var bra ikväll.





Pucken precis utanför!






Tingsrydssupportrarna får nog en seg resa hem..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0