Det här var inte bra..

Vad är det här?! När jag kollat igenom den fina Strömstedtlåten så dyker någon riktigt märkligt upp som förslag.
Youtube känner inte mig, det här faller mig inte i smaken..

Dom är alldeles för gamla att klä sig i lackkläder i syfte att vara unga boybandpojkar. Dom är väl medelålders hela bunten när det där spelas in?
Dom tar på varandra, vid ett tillfälle så slänger sig Strömstedt ner för att liksom släcka publikens åtrå efter honom, Strömstedt vänder sig även mot publiken med händerne på höften och vickar på rumpan inför tjejerna nedanför. Även Orups vickande skrev zoomas in. Orup är dessutom otroligt lik 40-talsskådisen Åke Söderblom.

Vid 1.30 kör Orup en otroligt konstig dans sittande på knä och Strömstedt (igen , vad fan var det med honom vid inspelningen!?) dansar sig fram på samma sätt man kan se medelålders män närma sig dansgolvet efter några öl och jäger för mycket vid något firande, han är liksom "hungrig att få dansa loss!".
Glennmark ser ut ungefär som jag kan föreställa mig att Johan Rehborg skulle se ut om Rheborg skulle göra parodi på Glennmark.

Det här spelades väl in i efterdyningarna av succen efter VM -94. Hur förvaltar man den möjligheten att sälja skivor? Kan tänka mig att deras manager manade på "kör på det här nu, ni kommer locka en helt ny publik, boybands är hett!" Och dom bara: "OK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0