1/4

Igår var jag och Mickan på middag på brasserie rendez-vous, perfekt 3-rättersmiddag. Mycket folk och många bekanta ansikten både som gäster och personal, kul!

Idag blev det en tur på stan och besök på nostallgi-mässan på club 700. Ytterst tråkig mässa för mig, jag letade gamla kockknivar men hittade inga alls, däremot var det TVÄRTRÅNGT därinne, alldeles för många människor hade släppts in, gick inte att röra sig alls, jag gick direkt. Fanns inget roligt, bara massa skabbiga sommarstugeprylar och saker folk förmodligen letat fram djupt innifrån sina förråd.

Lite lustigt var att jag träffade en gammal klasskamrat från högstadiet utanför. Har inte sett honom sedan vi lämnade skolgården för 15 år sedan. Han hade tillbringat 6 år i Linköping och pluggat till läkare, och jobbade nu som det här i stan. Vi pratade lite löst om vad som vi gjort senaste åren och så, jag frågade om han alltid velat bli läkare, och det han berättade att det på högstadiet varit någon som kallat honom för doktorn, eftersom han bodde på doktorsvägen då, och att han genom det fått tanken. Märkligt.

Idag blir det gymet!

Lite bilder från förra helgen + idag.














Sicket skitnamn.











Sovjetiskt brödkö till loppisen på club700









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0