Helgen V. 6


Lördagen bestod av AW med Mickan och lite spring på stan. Jag skulle jobba extra på söndagen så jag ställde klockan på 06. Trodde jag, men det var 05 jag hade råkat sätta den på.



Skägg + mustach på G!





På lördagskvällen ringde morsan och var uppspelt. En lärare från när jag gick i högstadiet var med i postkodmiljonären.. Morsan lever kvar i gammel-Sverige där nån som varit med i tv är känd. Helt ointressant ju.
100 000:- blev det iaf, det är hon värd, en bra lärare!

Resten av lördagskvällen spenderade jag och hund i soffan tillsammans.


Söndag, Exakt så här ser en Niclas-frukost ut. Kaffe, nykokta ägg, färskt bröd och kaviar. Äggröra, bacon och annat lull-lull på frukostbrickan är inget för mig.
När man jobbar på hotell lär man sig snabbt att se skillnad på vana hotellbesökare och såna som bor mer sällan. Dom som bor ofta äter samma sak varje gång och öser inte på, och går heller inte bananas över att det finns mer saker där än dom har hemma i sina elextrolux-kylsåp.

När jag ätit klart frukosten ville Attis leka "Portugisisk uteliggarhund" och kom fram till mig och såg fattig ut, tittade på den tomma frukostbrickan, på mig, på brickan, på mig osv med den där fattiga blicken. Hon är bra på det där.


På söndag blev det 3 timmar på gymmet, 15-18 med Milla från mitt jobb. Gick först typ 30 min på löpbandet för att värma upp, gymade ca 40 min med vikter och sen mastodontlånga 1 timme på bandet innan det blev stretching och hemgång på skakiga ben. Efter 1 timme på bandet är man svettig överallt, till och med om benen. Men skön som fan!



Min långtå fick blånagel de lux. Ska nog börja knyta skorna när jag tränar, dom sitter lite löst och jag tror det gör att foten glider och slår i där fram i skon.



Kommentarer
Postat av: Klatten

Vad är det för lärare??

2012-02-14 @ 02:17:59
Postat av: Niclas

Christina hette hon, svenska och engelska om jag inte minns galet!

2012-02-15 @ 11:32:16
URL: http://nilsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0