Mina värktabletter gör att jag lätt somnar...

img_9610 (MMS)

Mina värktabletter gör att jag lätt somnar. Eftersom jag ligger i sängen mest hela dagarna nu så är det enkelt att somna flera gånger under dagen helt planlöst - jag ligger och tittar på engelska masterchef, slumrar till och vaknar upp till "en plats på landet".  Eftersom jag blir torr i halsen av mina tramadol och av den anledningen dricker litervis med vatten så vaknar jag ständigt och behöver gå på toa. Attis är fantastisk, hon märker att jag är kass och har koll på mig. Nu när jag vaknade till efter en skön lunchlur på ca 45 minuter låg hon vid mina fötter. När hon märkte min vakenhet vred hon upp huvudet, iakttog mig för några sekunder och somnade sen på sin post igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0