30 år!

Vaknade kl. 7 idag. Skönt!

Fredagen spenderades med att vi träffades hos mig först och sen gick vi till Lilla Örebro för middag. Till slut var vi 9 pers, tror jag. Mycket trevlig kväll som avslutades med en "efterdrink" hos mig.
Fick fina presenter, och hade en kanonkväll, alla var snygga och på bra humör!

Det är ju idag jag egentligen fyller, men jag har ingen lust att ha hem folk idag, så då blir det naturligtvis så.
Tänker ta en långpromenad neråt Wadköping, det blir väl allt. kanske går ut och käkar ikväll, jag får se.

När jag vaknade låg hunden i sängen, hon hade lagt sin lilla tass på mig och låg och snarkade. Det känns konstigt, jag köpte Attis när jag var 19 - tonåring, jag har gått igenom mina år som 20-åring och nu blivit 30, och hon hänger fortfarande med. Fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0