Frisöööören

Funderar på att klippa mig nästa vecka. Man kan ju ta med bilder så får frisören, i mitt fall George, klippa något liknande. Jag ska ju tatuera en bild och även låta en konstnär jag känner måla en tavla med mig själv som grund, och vad vore väl lämpligare än att även ta med en bild på mig själv till frisören. Den här anno 1987(?) kanske vore nåt?



Här slutade jag 6:an. Hårt frisyregelead. Notera att en man sitter och filmar. Måste vara döden att titta på några 12-åringar som står och hänger på en parkeringsplats utanför en kyrka.


Slutade högstadiet. Jag och en drös tjejer. Svårt att se vad för frissa jag hade då. Adolfsbergsskolan i bakgrunden, som sen eldades upp. Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0