Rygga tillbaka

Man vet att veckan är på väg att glida en ur näven och bli en skitvecka när man tror att det är torsdag, och så är det onsdag..
Men jag har inga planer för helgen och jag trivs på jobbet, så jag borde inte gnälla.

Det måste börja hända nåt snart, vad vet jag inte, men det känns ibland som det är så mycket vardag veckorna igenom, skogaholmslimpa och mellanmjölk. Jag gillar det inte. Det måste till lite gnista ibland också.

Har legat i prick samma ställning i sängen i 3 timmar nu. Knäpptyst, läst, har via slamret i trapphuset hört hur grannarna kommit hem från sina arbeten.
Ryggen gör inte ont när jag ligger såhär, och nu när jag strax ska kliva upp så hoppas jag att smärtan är borta.
Det har känns bättre idag än tidigare i veckan, så till helgen är jag nog fit for fight igen. Ska försöka hinna besöka hindersmässan..

Vi nöjer oss så. Helt omotiverad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0