1996











Skribenten i fråga. 15 år gammal (skulle jag tro), med snodd Hooch-planch på väggen i pojkrummet (Hooch var hett, skulle tydligen få alla ungdomar att börja supa och slog verkligen igenom som alkoläsk, blev ett jävla liv!), millencolinplanch och 90-talsklassikern; tjockpolotröja med vikgrage och guld/silverhalsband UTANFÖR TRÖJAN! Själv körde jag guld med stort kors, vilket jag blev av med strax därpå efter en fest i Vivalla, s.a.s.
Mittbena istället för page (page: vilket jag inte hade, men 70% av alla andra grabbar på första hälften av 90-talet). Det var på den här tiden det fortfaranade sprang runt "kickers" på stan! Herregud vad den slogs på byn på den tiden!
 (mitt vänstra öga är ljusare än mitt högra, det kan man se på bilden)

Undetecknad, 15 bast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0